Downtown Chicago

 
Den här dagen har varit väldigt avslappnad och skön! började 9am, då åkte vi in mot staden för lite lek i lekparken, jag behövde inte vara med och leka så dom droppade mig vid ett jätte stort shoppingcenter! Gick runt där i nästan 3 timmar innan dom plockade upp mig igen. Väl där så var jag in i nästan alla affärer, jag var ute efter ett par jeans och någon tröja. Shopping blev det! men inget av det jag var ute efter. Istället kom jag hem med produkter från Pink och Victoria´s secret, det är som att butiken ropar efter mig. Jag kan inte gå förbi den utan att gå in och köpa något, vi hör ihop...
Med mig hem fick jag bh, trosa, 2 parfymer, 2 bodylotions samt ett träningslinne!
 
Vi var hemma igen runt 3pm, jag hoppade in i en lååång skön dusch innan vi skulle iväg och leka lite yttligare i en lekplats en bit bort. Vi var där i ca 1 timme, sedan drog vi oss hemåt, det är så kallt ute!
Värd föräldrarna skulle ut på deras "date night" ikväll, så dom åkte iväg runt 6pm. Jag och Ev blev ensamma! första gången jag ska vara med honom själv, samt lägga honom. Vi hade pizza/film kväll sedan blev det en dusch för hans del. Avslutade kvällen med att jag läste lite sagor innan han somnade.
 
Nu har han precis somnat! jag tänkte krypa ner snart jag med, jag tror vi ska på Lego Land imorgon...yeeey.
 
Sovgott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona