Då var tiden inne!

Om 30 minuter lyfter planet från Arlanda. Vi börjar åka till Zurich, byter sedan där och åker vidare till New York. Sa hejdå till pappa och isabelle förut, var jobbigt.. men vi ses snart igen! kommer sakna alla så otroligt mycket.
Mötte upp tjejerna förut, alla är vi lika nervösa haha. Skönt att vi har varann iaf. Just nu sitter vi på en bar och dricker ett glas rosé. Jag känner mig faktiskt inte så nervös just nu, det kommer väll när planet lyfter. Mådde dock väldigt illa förut i morse, kändes som jag skulle svimma haha. Vet inte om det var nerverna eller något jag åt.
 
Som jag nämnde förut så finns det en chans att vi inte har internet på vårat hotell, men jag uppdaterar när jag kan.

Kommentarer
Postat av: emelie

Lycka till med allt!!!!<3

Svar: Tack gumman :)
sannaaupair.blogg.se

2012-11-05 @ 09:43:06
URL: http://fishbread.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona