Sunday/Monday

 
I lördags kväll så var jag och Dimitri på bio, vi såg The Hobbit! Jag var vaken HELA filmen, förutom några små sekunder då jag råkade vila ögonen. Filmen var bra!, innan jag åkte till Riverside så såg jag för första gången alla Sagan om ringen filmerna så jag skulle hänga med om vad som hände nu i The Hobbit. Efter filmen så hämtade vi käk och åkte tillbaka till hotellrummet, klockan måste varit 11pm när filmen slutade. Vi myste bara farmför en film när vi kom till hotellet, jag somnade ganska omgående haha. 
 
Söndag så sov vi tills 10am, jag var tvungen att checka ut från hotellet 11am, vilket var ganska irriterande eftersom mitt flyg inte gick förrän 7:30pm. Efter att vi checkat ut från hotellet så åkte vi till Dimitris skola, tog en liten powernap och kollade på Family guy. Han hade ett möte med sitt basketlag så jag vilade lite på hans rum medans. Hans skola var jätte fin! kul att få se hur han bor. Vi segade mest hela dagen , åkte och åt middag runt 5pm sedan vidare mot flygplatsen. Det tog 1 timme att komma hem till Phoenix, skönt att det är så kort avstånd mellan oss.  Värdmamman var snäll och hämtade upp mig på flygplatsen runt 9:30pm. När jag kom hem så läste jag i några minuter sedan tvärslocknade jag, så himla trött.
 
Idag började jag som vanligt 6:30am. Jag var ledig mellan 8:30am-2:30pm, men var för trött för att göra något så jag tog det bara lugnt. Hämtade upp Ev 3pm, han hade precis vaknat från sin nap när jag kom till skolan. Han valde att skrika/grina i 1 timme, från att jag hämtade upp honom tills vi kom hem. Värsta jag varit med om, helt galet vad han grinade, för ingen anledning heller. well well..
 
Under eftermiddagen så har vi bara myst inne och lekt, han ska sova nu så jag tror jag ska gå ut till mig och läsa. Är så inne i boken jag läser att det är svårt att slita sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona