Lugn Torsdag

 
Hejhopp!
 
Idag jobbadet jag mellan 10am-7pm. Jag och Ev har spelat Air hockey, fotboll, baseboll och spelat lego spel. Det är i stort sett vad vi gör varje dag haha. Air hockeyt han fick i julklapp används flitigt! Alla här hemma känner sig lite små dåliga, lite små feber och ont i halsen. Hoppas inte det blir värre. Igår kväl gick jag och la mig i sängen tidigt med en kopp te och kollade på Twilight filmerna, man får ta det lugnt så man inte blir sjukare. 
 
Ikväll är jag lika trött och tung i kroppen som igår, har garanterat feber. Tror jag kör på ännu en filmkväll istället för att gå ut efter jobbet. Just nu håller vi på med middag, ska börja lägga Ev strax med.
 
Har inte så mycket mer att säga om dagen, har inte hänt så mycket.
Godnatt! :)
 
Ps. Tack farmor, martin och Kenneth för Julklapparna! fick dom idag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona