Coyotes

 
Fick ett mail förut idag : 
 
"Please note this morning's report on 3 large coyotes at The Golf Course, this is the largest grouping I recall in 12 years in the area. In past years, the coyotes have gone over/around the fence and been reported in residents yards."
 
Min värdmamma skrev sedan: "Not to scare you, but just so that you know , because its in our area".
 
Inte för att skrämma mig?? jag är rädd för insekter, hur fanken tror du det här påverkar mig? hahah..
Jag orkar inte, dom är läskiga.. vissa här säger att dom inte är så farliga mot människor, men jag googlade dom förut idag och det har hänt många attacker mot människor. Sedan att dom är så stora lär ju inte göra saken mindre läskig. Jag brukar kunna höra dom på nätterna ibland, springer alltid in i huset när jag hör dom haha. Dom brukar egentligen inte vara här nere i Phoenix, dom håller sig i bergen. Dom finns mest upp mot Sedona/ Flaggstaff och Scottsdale. Men eftersom jag flyttade till Phoenix så är det klart att dom ska bosätta sig här.
 
Jag ska köpa något larm som tjuter, som jag alltid kan bära med mig haha. Inte bara för coyotes , även för alla skumma människor som rör sig omkring här med... kanske borde köpa en pannlampa med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Tillbaka till startsidan

  • Sanna heter jag, är 21år och kommer från Sundsvall.
    Den 5 November 2012 flyttar jag till USA för att arbeta som Au Pair i Phoenix, Arizona. Jag kommer att bo hos en underbar familj och ta hand om en liten pojke på snart 4år. I bloggen kan ni läsa om mitt år som Au Pair och allt som hör till.

    Svarar gärna på frågor, både här & på [email protected]


    dagar i USA

    Sweden
    Arizona